FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja och åter igen så ställde jag frågan för att få det RIKTIGA svaret, inte att få en text som finns på förstasidan. Det var inte så förbannat klart, eftersom jag vann en auktion som inte avslutades på slutbudet, utan mitt tak istället.
För att förklara för dig webbot: Slutbud 20 euro, mitt tak 25, jag fick mail att jag vann domänen för 25 euro. men det behövde jag uppenbarligen inte förklara för dig..för du visste ju det.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Många av de buden jag har lagt har träffat precis på den tidigare budgivarens tak, vilket inte är det minsta konstigt om man lägger bud på jämna tal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då skulle väl auktionen förlängas 1 timme? Eller ja möjligt, kanske sista millesekunden för jag refresha ordentligt till sista sekunden innan den försvann. Det kanske var träff på precis taket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Medlem
|
Sluttid: 2009-02-02 22:41:36
Auto Bid 2009-02-02 22:41:31 25€ någon la alltså ett bud sekunder innan auktionen slutade. budet var ej högre än tak så auktionen förlängdes ej. Nu skall jag sova... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja då måste det verkligen varit träff på mitt tak, för det var inte 1 euro under taket. Då hade jag sett detta dom sista sekunderna.
Ska dessutom säga att det inte handlade om några ynka 20 euro... Nåja, vann den iallafall. Gonatt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Nykomling
|
Intressant sätt att köra hela auktionen på. Det är onekligen psykologiskt smart (i alla fall för säljaren) att auktionerna förlängs med en timme vid nya bud.
Fortsättning följer väl i morgon gissar jag. Lycka till ni som budar vidare i natt och även lycka till Peter så att du får en bra intäkt på denna i mina ögon mycket proffsigt skötta försäljning. Godnatt! /M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nyfiken fråga, vad slutade pengar & bank på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Pengar gick på mer än 50000 tror jag. Jag gick och la mig och tyvärr slutade det med att jag inte fick en ända av domänerna :/. Kan man få se slutbud? Tycker det borde visas eftersom det var en offentlig auktion.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|