FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hemligt.se
En intressant domän med många potentiella inriktningar beroende på vad man vill hitta på! I nuläget ligger det en "confession" sajt uppe. Minimalt med träffar med ett ytterst blygsamt snitt på ca 30-40 unika per dag samt inkomst i samma nivå. Lägger nu ut domänen till försäljning till någon som kan se nyttan av själva namnet, systemet (ett litet custom php script) är något som kan skickas med om intresse finns men fokus är absolut på domänen. Förslag som vandrat genom mitt huvud på inriktningar är bla; Sida för bekännelser? Underkläder? Leksaker? Spionprylar? Vuxencommunity? Pris: Alla bud över 10 000kr Tid: Löpande, avslutar vid lagt bud som inte möts upp men är över 10k Övrigt: Säljs via företag, säljpris är ex moms Håll gärna tråden ren, pris kontra trafik/inkomst har jag redan gått ut med och det är inte det som direkt är USP utan potentiellt värde i namnet i sig. Tackar /Tobias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill bara meddela att flertalet bud inkommit, jag kommer hålla den här tråden så ren som möjligt och alla förhandlingar kommer att ske via mail/pm/telefon. Efter avslutad affär kommer jag återigen meddela här i tråden och avsluta den.
För fortsatta förhandlingar kan jag numera även säga att inga bud under 10 000kr är längre aktuella Tack på förhand /Tobias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sista tid för denna auktion är nu satt till
TISDAG 27/1 kl 18:00 Högsta nuvarande bud är: 12 000kr Tar inte emot några bud här i tråden så vänligen maila eller skicka PM så håller vi tråden städad. Bud uppdateras i tråden och en sista uppdatering efter auktionen är över så inga frågetecken uppstår. Tack på förhand och trevlig helg! /Tobias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
26 minuter kvar, sen stänger vi auktionen.
12 000kr bjudet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
12 500kr budet
|