FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu är jag på jakt efter lite Postemballage och hoppas att få hjälp att hitta i denna rör på internet.
Det jag är ute efter är främst detta: - Bubbelpåse - Wellpapplådor - Transportetiketter / Etiketter- Adress - Tejp nått mer man behöver till e-handel? Saker som skall skickas är rätt olika och allt ifrån filmer (dvd, blu-ray och dvd boxar) till lite större saker som xbox osv ja ni förstår nog vad jag är ute efter. Ni som har liknande företag hur och vad rekomenderar ni? och skulle denna tråd ligga fel så var god och flytta den rätt. mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Pack o plock
Rekommenderas av mig, snabba och har schyssta priser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bli medlem hos Lessmore.com så kan du genom dom handla till mycket bra priser hos Boxon/Skrivab, det kostar några hundra per år men handlar du kartonger för 10000 kr och uppåt per år så tjänar du på det endå. (Samt att de även har många andra bra rabatter, t.ex hos Siba)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Packoplock verkar riktigt nice, har själv handlat från Boxon tidigare som desvärre är riktigt dyrt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett annat tips om man är ute efter riktigt billiga priser på emballage och speciellt wellkartonger är att ta kontakt med ett av de lokala kontorsvaruhusen.
Dessa har oftast mycket bra avtal med antingen Boxon eller Papyrus och kan lämna mycket priser. Vi handlar emballage för c:a 150000 kr per år från en lokal butik och de håller priser 50-65% under Boxons prislista. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tackar för hjälpen, men fortfarande ute efter mer hjälp...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns också företag som kan fixa skräddarsytt emballage. Tyvärr måste man ha lite större kvantiteter för att det skall löna sig men detta företag kan leverera i kvantiteter från 25: http://www.juneemballage.se/
Blev dock för dyrt för oss eftersom vi skulle köpa för lite. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns det företag som säljer till privatpersoner till bra priser?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vi är riktigt nöjda med leverans och priset.. Köpte även lite annat, enkel och bra hemsida! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|