FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan!
Nu tänkte jag kolla om någon är intresserad av att köpa Epatraktor.net. De är ett community som inriktar sig för folk med epa/a-traktorer. Eller folk som bara har intresset. De har vuxit ganska lavinartat. Lite snabbt om hur stort de är: Forumet innehåller 23968 inlägg. De finns totalt 1735 användarkonton. De skapas ungefär 10st användarkonton dagligen. De finns totalt 7280 kommentarer i bildarkiven. De finns 846 bildarkiv. Dessa innehåller totalt 2683 stycken bilder. De finns totalt 6626 projektkommentarer. De finns 256 projektloggar i vårat arkiv. Dessa innehåller totalt 5819 stycken projektbilder. Allting växer FORT. Priset är inget bestämt än, utan de kommer vi överrens om. För er som vill ha mer info/statistik osv, och som är seriöst intresserade kan höra av sig. Här i tråden, per mail, eller msn. Min mail är: rosenson [at] g33k [dot] se Min msn är: micke [at] faze [dot] se De finns mycket potential i att tjäna pengar på sidan om så önskas. Mycket finns att göra för den med fantasti! Någon som undrar något? //Micke |
|||
![]() |
|
|