FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det fanns en gång en tråd på detta forum (sökt som en galning!) om "safe betting", man är garanterad pengar på betting, eftersom man använder olika sidor.
Det ska finnas siter som bevakar dessa odds... hjälp någon? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
På något sätt funkar det för en del, men inte i längden.
Jag skulle dock aldrig göra det. Safe betting är att inte spela något alls. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Det heter "Surebet" när du är "garanterad" att vinna pengar. Det vanligaste sätter att hitta ett surebet är att spela i lägre divisioner där bookmakers inte har så stor koll. För jag kan lova dig att killarna som jobbar som oddssättare är väldigt insatta och alla sidor följer varandra.
Finns bookmakers som helt enkelt följer andra sidors odds. Detta är alltså inte ovanligt, tom de stora Ladbrokes, Expekt, Unibet mfl följer varandras odds så det är svårt att hitta riktiga "surebets" som du kan tjäna pengar på. Men som jag sa... lägre divisioner i fotboll samt tennis brukar det finnas en hel del på.... angående sidan som du egentligen sökte så är det väl bara till at tsöka på google tex... Hare gött! Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns två ledande "oddskollare". Det ena är betbrain.com och den andre oddsexchange.com.
Du bör nog bli plusmedlem hos dem, vilket kostar lite om du vill ta del Surebetsen. Sedan finns det inget som är säkra pengar, oftast får du spela på något av de mindre spelbolagen för att få ett Surebet och kolla upp deras likviditet och seriöshet innan. Lär dig poker istället, det är nog vettigare =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Gjorde min första surebet förra veckan..
Landskrona - IFK Göteborg Fick över 6% utdelning på det, satsade 4000kr och fick tillbaka ca 4250kr samt en bonus på 250kr, så 500kr profit på 10 minuter är inte dåligt ![]() Arbitrage funkar, men man måste vara snabb och uppmärksam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon som vet någon som listar surebets med rss-feed.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Surebets verkar funka rätt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan man inte betta på 1,X och 2? Det borde ju isf leda till att man måste betta på 3 olika ställen där alla skiljer på oddsen beroende på resultatet (1,x,2) - men jag kanske tänker lite endimensionellt ^^
http://www.oddsexchange.com/cobrands/ifram...sp?cat=surebets |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|