FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gjorde en klassiker på min arbetsplats för några år sen. Bytte ut det ordinarie tangentbordet mot ett gammalt som jag blötte och strödde smörgåskrasse över. När kollegan kom tillbaks några dagar senare stack det flera centimeters krasse upp från det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
kriwen: Såg en bild på några som hade tagit sin kollegas tangentbord, plockat bort alla tangenter och lagt lite jord och en grässort som växer väldigt lätt i snubbens tangentbord. Sen satte dom tillbaka alla tangenter och sen när han kom tillbaka från sin semester så hade det växt gräs mellan tangenterna, såg jävligt coolt ut. Ska se om jag hittar bilden.
EDiT: Här är bilden: http://www.sandbag.se/bilds/blogbag/gras04.jpg Dom har också gjort en del sköna pranks: http://www.sandbag.se/blogbag.php?blogbagID=39 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja det måste man göra såklart. :-) Jag täckte även det med plastfolie så att det skulle frodas ordentligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Dom byggde ett växthus över det, hahaha...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Byt ut simkorten mellan alla anställdas mobiler. Total förvirring är garanterad om ett 20 tal anställda har 'fel' simkort i sin mobil.
Kul att sen se dem klura ut vem som har vems simkort i sin mobil när de väl fattat vad som hänt. SMS som kommer in under tiden kan nog också få en del förvirrade svar. ![]() Kan i.o.f.s. va lite svårt att genomföra om folk inte lägger ifrån sig sina mobiler, men en garanterad hit för den som lyckas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag jobbade på en verkstad och var nyanställd för 15 år sedan var det några som svetsade fast alla verktygen i mitt verktygsskåp. Andra dagen fick man gå till chefen och kvittera nya, vilket kändes lite tungt när man var typ 17år.
Jag vet ett vaktbolag där (men det var nog busfrön) några alltid knötfast sopsäckar i dragkroken på bilarna så när de åkte iväg flög det sopor runt parkeringen... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|