FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, att ha omvänd ordning på namnservrarna kanske är kul...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är klart att det är lite fult men inom reglerna det dom gör antar jag, dom säger att det inte finns någon uppsägningstid men det kan bli upp till 1 års uppsgningstid om man inte ser upp och säger upp webbhotellet i tid.
Det kan ju ifrågasättas om man då kan säga att det inte finns någon uppsägningstid. Jag råkade själv ut för det där tidigare i år att jag inte sa upp webbhotell i tid och var tvungen att betala för 1 år till. Visserligen var dom schyssta och lät mig bli av med 2 webbhotell om jag betalade för det tredje men i alla fall. Men om dom säger att det inte finns någon uppsägningstid så borde det inte finnas någon sån om man inte säger upp det i tid heller, det är ju inget merjobb för dom att stänga av webbhotellet imorgon om sista uppsägningstid skulle vara idag om man säger upp den imorrn istället för idag. Nu ska jag in och regga något domännamn och lägga upp någon rolig site, om dom inte spärrar mig nu för det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förstår fortfarande inte folk som tycker det är fult av Loopia. Det är ett helt normalt avtal utan konstigheter.... Det snarare följer normen än bryter mot den. Visst har de gått emot strömmen inom den egna branschen men det säger egentligen inte så mycket i det här fallet tycker jag då en hel del förmodligen låtit sig styras i "rätt" riktning av Internetworld och ledande konkurrent.
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
fan missa det
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
lika kul varje gång... först hyllar ni loopia för billiga kampanjer, sen dissar ni loopia när servrarna åker upp och ner som en jojo... Skaffa ett riktigt webbhotell istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
I så fall kan du logga in på https://loopiadns.loopia.se och söka samt beställa domäner i ditt konto som förut ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|