FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kw Wasabi > Tack jag tittade på de namnen men tyckte de var för långa, vad tycker ni andra? Skall man byta?
Cosma > Menar du att jag skall boxa på de respektive produktsidorna eller mest på första sidan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Njaa du borde boxa in alla sidor även produktsidorna
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ser väl okej ut, inte direkt mina favoritfärger men de funkar nog =)
Tycker själva namnet är ganska uselt tyvärr. Liksom flera andra redan sagt så passar sökfunktionen bättre in till höger (tror inte så många använder den på en sådan sida?). Texterna i headern känns lite onödiga att ha som bild och det bör väl vara "lägsta pris-garanti" om det ska vara korrekt. Logga in-boxen bör ligga högre upp (lite otydligt nu), förslagsvis högst upp till höger med sökfunktionen under. Menyerna, både till vänster och under headern, kan göras tydligare. De olika föremålen under nyheten bör ha lite utrymme mellan sig. Submit-knappen i sökfunktionen bör se ut som den vid logga in med inledande stor bokstav. Bara negativ feedback, jag vet, men det är ju den som kan leda till förbättringar....
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket upprepningar här men även repetition är intressant feedback...
1. Domännamn Vilken är din målgrupp? Är det unga tjejer så visst kan den du har nu fungera (knappt då heller) men är det till en mognare målgrupp så borde något mer "seriöst" vara bättre. Se förslag ovan. 2. Typsnittet är känns verkligen fel. Välj någon sans-serifft teckensnitt 3. Vad är känslan du vill att kunden ska mötas av? Nu känns det som en liten tjejs försäljning av hemmagjorda smycken. Är det så du vill känslan ska vara så är du på rätt väg. Dock motsäger bilderna på sidan denna känslan då dessa försöker (och ev lyckas) se moderna ut. Lycka till i ditt utvecklande!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tartare > Tackar, väldigt konkret och bra. Korrigeringar pågår.. Vart skall fakturan skickas
![]() Present> Punkt 1, jo det är ju billiga smycken så det är mest ungdomar. Punkt 2 ändras till verdana. Punkt 3, inte bra att du får den känslan.... hur kan jag skapa ett seriösare intryck? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
ok att sidan är stilren, men en svag rosa nyans och grått som färgtema känns lite "blekt" detta tillsammans med att många av produktbilderna är väldigt bleka ger sidan en platt och trist känsla Många av dina "header-bilder" är på tok för dålig kvalitet tex: http://www.smycken4u.se/images/orh%20copy.jpg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
rhdf > Tack för input, har lagt in nya kategoribilder nu. Fler kommentarer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har jag gjort de flesta av de åtgärder ni tipsade om. Ser det bra ut nu? Ngt ytterligare? Tack på förhand.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|