FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
H-släppet är fuckat av IIS. Omlagt till 13.00 bara så ni vet.
Angående värdering så köper jag de flesta av mina geodomäner som rena investeringar. Eventuell avkastning i form av intäkter är bonus, men jag köper domäner istället för aktier helt enkelt ![]() Värdering är ju helt omöjligt att göra av en domän som saknar intäkter och trafik men ska man försöka sig på det skulle jag kolla på vad folk betalar för klick, hur mycket sökningar som sker, hur mycket turism det går till orten, vad man betalar för boende där, hur länge en snittresa pågår osv osv. Men magkänsla är det enklaste. Alla köp av domäner är billiga om man tittar på 5-10 års sikt idag. Okej inte alla, men de flesta ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
De blev överbelastade och flyttade det till 13.00
De trodde väl inte någon skulle regga domäner som vanligt när det är sådana här släpp. Det jobbar ju bara 2 dövblinda polacker på IIS så det är klart de itne klarar belastning ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Intressanta händelser dessa domänsläpp. Och intressant gäng dessa NN, av de stockholmsförorter jag kollat som faktiskt hann släppas i morse så står det som innehavare av samtliga jag hunnit kolla. B)
M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det är bara H-domäner som blivit försenade. A-G har släppts.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Grattis Dan! Ser ut som du fick den...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Japp grattis Dan!!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick tag i dessa (eller, har jag fattat auktionsresultatet rätt)
Alvik Blackeberg Kopparberg Lya Vad tror ni de kan ha för värde? gav upp "vad" nyss.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|