FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Nu ska jag installera ett emailprogram på våra datorer frågan är ju vilket jag ska köra med.
Vågar jag installera outlook på våra maskiner med tanke på hur mycket spam vi får samt hur mycket virus som outlook drabbas av? eller finns det något annat lätt program som är bra som kan vara en ersättare... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Annars kan jag rekommendera The Bat! som jag har använt under ett par år och är extremt nöjd med, det har alla funktioner som man kan kräva. Länk: www.ritlabs.com/en/products/thebat/ //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Senaste Outlook med dess inbyggda spamskydd + avp office guard (om du har tröga medarbetare som får för sig att öppna doc's etc med macrovirus) + antivirus med regelbunden subscription + fysisk brandvägg så är förmodligen de flesta av dina problem eliminerade.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Med alla SP installerade ska det inte vara några problem, jag har kört OL i flera år nu utan att drabbas av virus riktade mot OL. (Har inte heller haft virus ÖHT på flera år)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Personligen kör jag med Thunderbird, det har fungerat klockrent.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Outlooken har ju flera fördelar, förutom ren e-posthantering, som jag inte hittar i andra klienter:
Jag är också nyfiken på andra alternativ... ![]() mellanstora/stora företag så är OutLooken att föredra.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|