FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tror det finns en och annan här som undrar om dmoz dött?
Jag har själv postat ett flertal sidor till dmoz och nu väntat uppåt 2 år utan resultat. Nu postade jag en länk nyligen och vipps efter 3 veckor låg sidan uppe på dmoz! Dmoz is alive! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det vore bra intressant att veta vad det var som gjorde att dmoz (i alla fall den svenska delen) havererade så totalt. Katalogen dog eftersom inga nya moderatorer tillkom. Dock så skedde det ganska många ansökningar, så man kan ju fråga sig vem/vilka det var som höll alla andra utanför och på vilka grunder. Det ligger ju nära tillhands att tro att den som hade det övergripande ansvaret blev köpet av någon inom SEO-branschen.
I dagsläget spelar det mindre roll, eftersom dmoz har tappat sin forna status. Men förr så var en listning mycket viktig ur seo-synpunkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
är det inte ganska viktigt fortfarande? google använder väll fortfarande dmoz för att kategorisera sina länkar?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du får se vad som händer med din webbsidas ranking nu när du är med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Levnadsgraden på DMOZ kan ju bero på levnadsgraden av redaktörer för olika kategorier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Upptäckte idag att jag också fått med en site, anmälde siten för säkert två år sedan men då hände inget anmälde igen för någon månad sedan.
Fick inget mail om att min länk blivit granskad utan jag såg att det droppade in några besökare från dmoz.org. Site: www.******.com Kategori: Top: Science: Math: Chaos and Fractals: Software Där ser man "it's alive". |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|