FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer nu faceofbdb.com
Sidan är en bild-länks-arkiv på något vis =) Bilderna är kopplade till användare på bilddagboken. Besökare: * 1,511 Visits * 5,094 Pageviews Design, kod och domännamn säljes. E.v kostnader för ägarbyte betalas utav köpare. Startar budandet på 100:- Tyvärr har jag inte haft tid att driva siten, även om det är väldigt enkelt. Nås enklast på msn på [email protected] - går även bra att skicka e-post dit! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm hur fungerar sidan, går ett script in och hæmtar info, eller ær det brukare på bdb som lægger in sig sjælv på din sida?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
100kr bjudet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är syftet med sidan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Många besökare ger betalning kort och gott. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ställer samma fråga som SwedenRoxx:
varför vill man lägga upp sig på ytterligare en sida för att visa att man finns på bdb? och vem går in på en sån sida för att hitta nån på bdb? målgruppen måste vara väldigt liten och därmed besöksantalet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker det var en ganska kul ide. Jag skulle nog lägga upp mig om nu jag använde mig av bilddagboken. Inte var dra in en massa trafik utan bara finnas där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tror inte du är intresserad av det som säljs helt enkelt. Undrar förövrigt när den här auktionen avslutas. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|