Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Halvfärdig e-shop behöver slutföras

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-12-03, 16:30 #1
Chidori Chidori är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2008
Medlem

Hej!
Jag anlitade ett utländsk företag för att skapa en webshop åt mig och det slutade i katastrof ioch med den hära ekonomikrisen. Företaget gick i kk och alla slutade inom en vecka. Nu står jag har med en shop som är klar designmässigt men saknar själva koden baki, eller en del av den koden är slutförd, ärligt talat vet jag inte riktigt hur mycket kod som saknas men grovjobbet ska nog vara avklarat. Jag har blivit erbjuden av en indisk programmerare att slutföra projektet (före detta projekt ledaren för projektet i företaget) men jag har såna extrema kommunikationssvårigheter med han och det känns som allt skulle kunna skita sig när som helst. Han sa att han kunde slutföra shoppen på 2 månader ensam. hur pass rimmlig tiden är har jag inte en aning om.

Butiken i fråga är väldigt avancerad och har alla möjliga fräna och smarta funktioner som de flesta webshoppar saknar eller vill ha. Jag är inte intresserad av att betala extrema summor att slutföra projektet men vill ändå ha en kvalitetsproggrammerare att slutföra shoppen. Om det finns någon sådan här person så skicka ett mail till mig med tidigare referenser på liknande jobb samt en ungefärlig prisbild på informationen nu nu har. Jag vill ha ett fast pris, altså inge timpris eftersom det varierar så extremt mellan olika programmerares resttider och dess mellanrum.

Snabbt svar uppskattas, annars bli det den indiske herren som får jobbet.
Chidori är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-12-18, 22:07 #2
Medlem

Medlem

Hej igen!
Kan jag söker fortfarande någon programmerare/företag som vill ta sig ann detta projekt.

Jag vill att programmeraren ska ha erfarenhet om hur webbshoppar är uppbyggda och hur de funkar. Om ni redan har en kod som funkar och är villig att bygga om den så den fungerar som jag vill så är det okej.

Om du/ni verkar intressanta kommer jag maila en vidare beskrivning på hur jag vill ha det och hur det ska se ut.

Maila mig på [email protected]
Var snäll och ange referenser till tidigare arbeten samt lite information om dig/ditt företag. Om du är designer dessutom så är det ett stort plus.
Chidori är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017