FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Driver ett nyhetsbrev med bla ett par hundra yahooadresser som mottagare. Sen ett par dar är det tvärstopp när det gäller epost till yahoo-adresser.
Trodde det bara var min server som hamnat i spamklassningen men när min gmailadress också stoppas och jag läser rapporter om detta undrar jag om det är ett allmänt problem. Kan ni skicka till yahoo-adresser? Ni som har yahoo-mail, märker ni att ni inte får mail? Felmeddelandet jag får är 550 relaying denied. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har också sett detta. Trodde det var min mailserver som hade hamnat i något felaktig SPAM-filter eller liknande men icke. Måste vara något hos Yahoo?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Även jag har problem att skicka mail till Yahoo. I mitt fall så handlar det om att jag inte kan besvara kunder som mailar vår kundtjänst. Det bör alltså inte bero på något spamfilter. Jag har svårt att tro att Yahoo skulle spärra adresser som kunderna själva har mailat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
La in en felrapport men är väl knappast ensam om det så jag tror det dröjer innan de läser den. Synd att inte Microsoft tog över så hade det blivit lite ordning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inte sett nagra problem dom senaste dagarna med Yahoo, hur ofta mailar ni, vilka volumer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vi har haft detta problem av och till i ett par månader nu. Så det ser ut att vara ett globalt problem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vilka felkoder far ni tillbaka, samt vilket IP sander du fran, PMa om du inte vill posta har
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
550 relaying denied for ***** |