FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
I morgon kan jag naturligtvis ta reda på det men jag vill veta nu
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Välj inte Xelera. Jobbiga säljare, usel support och dyra. Vi hade dem under ett år, aldrig igen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
pratade med nån säljare därifrån för ca 2 år sen och då skulle ja få punga ut med cirka 15 000 för en liten shop.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hehe skulle ha någon lösning därifrån för ett tag sen, svindyrt även när jag själv skulle göra grafiken. Deras argument på priset var att det var många undersidor jag ska tillägga, dessa undersidor var exakt likadant kodade så dom har nog inte hört om copy/paste metoden... Efter det så återkom jag inte till dom igen, dom tror att man är dum:P Kan säga att jag fick exakt samma lösning ca 70% billigare någon annanstans...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har en kund som kommer få över till oss från xelerea just för att deras support är riktigt dålig samt att det blir dyrt med månadskostnader.
Vi bad om att få ut databasen, men dom säger att det kommer ta riktigt långt tid. Och att det kan kosta en del pengar. Men enligt mig, kan jag aldrig tänka mig att det ska vara några problem att få ut en databas. . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet tyvär ytterligare en kund som blev misshandlad av dessa som vi hjälpte med Adwords, de som handlade i hans shop fick han aldrig till sig och det var vår säljare som upptäckte felet och senare så ville de inte stå för kostnaden på Adwords som gick rätt i sjön under den tiden felet fanns.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Din nuvarande lösning som suger totalt på SEO med frames, värdelösa urler och troligtvis en värdelös admin? Xelera har fixat detta bra. Hur du ens kan jämföra dessa två plattformar förstår jag inte. Att deras säljare och support stinker kan jag dock inte uttala mig om.' 15.000 är en piss i havet för en bra plattform. Det är inte konstigt att över 90% av alla webbutiker går under eller tjänar under 10.000 per månad för de skaffar konto hos e-butik eller starweb liknande leverantörer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hej nej nej det är inte forhair utan en annan lösning inte åt mig utan en annan som jag hjälpte och det var exakt samma... btw forHair går betydligt mycket bättre än 10.000 per månad ![]() har tittat på xeleras webb butiks lösning, inget som jag gillade speciellt mycket... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|