FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hejsan, jag undrade varför så få använder tjänsten uppdragsformedling.se?
är det ingen bra idé? dålig design? svårt att förstå? ge mig tips så jag kan förbättra den och så att många väljer att använda det... ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Validating
|
"created: 2008-11-02"
Först får väl sidan växa lite.. Den är 23 dagar.. Fixa lite länkbyten och köp lite annonsplats så folk får upp ögonen för den. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Svara istället på hur du marknadsför den... Talar du inte om att den finns så hittas den inte..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
lite väl ny sida för att folk ska ha hitta den?
Hur mycket besök har du och hur många användare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det tar ofta tid för en sajt/tjänst att bli skapligt känd och få användare.
Du har ju två typer av användare. De som vill annonsera ut sina tjänster och de som söker folk som kan göra jobb åt dem. Du måste ju ha mycket av båda kategorierna för att bli attraktiv. Utan folk som annonserar ut sina tjänster så förlorar du även den andra gruppen eftersom de inte hittar det de söker. Lägg mer energi på länkbyten och optimering för att driva besökare till sidan. Jag uppskattar att du kan få 10 annonser upplagda per 500 besökare. En gissning som känns rimlig...? Några marknadsföringstips: - Länkbyten/länkkataloger - Google Adsense - Tipsa bloggare om att recensera din tjänst |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Går nog fortare med en lapp hos lokala affären/portuppgången.......Den intetsägande desinmässigt, snygga till designen mer,vet ju att du kan bättre
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Det är något asp eller javascript error på sidan i IE7.
Sidan påminner om blocket. Jag gillar sidor som är centrerade eller fyller ut skärmen. Skulle vara nice med en sidmeny och trevliga ikoner. Jobba på att marknadsföra den som ovan sagt, kanonbra ide!! : ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
är det någon här som är intresserad av en annons byte?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Utnyttja Internets kraft och få ut sidan till folk. Vi använder ofta bloggar för att nå ut till folk. Kanske inte rätt sätt...hmmm eller varför inte. Få någon blogg att skriva om din tjänst. Gör länkbyten och surfa på forum där behovet finns. Du måste lägga ner mycket tid på att få in besökarna på sidan, att bara släppa en sida och sen kolla på statistikräknaren hela dagen fungerar inte. Sprid, sprid, sprid!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|