FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag hörde på något forum att det var någon som klagade på någon konkurrent till blocket, själv tyckte jag det var smart. De ringde till folk som hade sina annonser på blocket och frågade om de fick skriva in annonsen på deras sida, det var helt gratis. Antagligen är det ingen som tackar nej till ett sånnt förslag. Kanske är ganska jobbigt, men du kan nog projektanställa någon till det. Ge de någon krona / annons de lägger upp. Kanske 3 kr, fixar de 10.000 annonser betalar du 30.000. Så bra resultat tror jag inte du kan få med adsense eller någon annan reklam för samma summa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Ganska bra idé, dessvärre tror jag att man måste betala 10-20 kr / annons om någon ska vara intresserad. Det tar nog nästan 5 minuter att fixa en annons. Så det blir nog till att ringa runt själv om det ska funka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller så ansluter du dig till ett affiliateprogram och ger 1 kr per upplagd gratisannons.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Men jag tror ni är ute och cyklar lite, nog svårt att använda ett affiliate-nätverk på det sättet som ni tänker nu.
![]() |
Svara |
|
|