FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Roligt att alla skall tycka att Microsoft är någon sorts "storebror" som är boven, men samma personer använder Google och alla dess tjänster ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
|
Citat:
(Ganska kul att man men sådana inlägg jagar några kronor, kör med egenreklam till sin affiliatesida på smsfilm, men underadress och inte ens egen domän) och samtidigt har trådar om köp av script för 50000. Det är bara för roligt.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Nykomling
|
kollade prexis pricereload.se och såg att det bara är med webhotell inga vps eller dedikerad. Tycks funka bra annars.
Själv letar jag efter nån som erbjuder linux vps/dedikerad som är billigare än ipeer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och Cliche får man bara hoppas att mina forum (php/SMF) inte kraschar under en helg, för det finns inga garantier att det kickas igång igen, men då det är hobbyverksamhet får man kanske ta det. Kul att få mer svar var det, när jag inte kollat, men vilket tjat om moderator, och "och om grabben vill köra APS..." är ju bara hysteriskt kul då jag är tjej ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Licenskostnaderna är försumbara i en verksamhet med hundratals kunder. ASP må vara utdöende, men det gör inte att man kan räkna ut ASP som språk än på många år.
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
jag har svårt att tro att Microsoft lägger ner ASP och inte fan kostar det mej mer att skriva ASPkod i anteckningar, inte ser jag någon större skillnad mellan språken heller, jag tror många är kritiska för att de inte kan växla över och begripa ett annat språk... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har bara ett ord till de som påstår att ASP är ute ur matchen/på väg ut: Perl.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Citat:
|