FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hallå, då var det dags att sälja ännu ett projekt.
GratisNoter.se Har programmerat allt själv, finns även ett enkelt adminsystem för att lägga in ackord, noter och youtube-videor. Träffar helt ok på många not/ackord-relaterade söktermer. Intäkter: ~ 300kr på ett par månader. Pris: Bud (runt 2000 kr skulle vara intressant.) Jag säljer som privatperson. Köparen betalar domänöverlåtelsen. Fråga på om det är något nu undrar Statistik från Google Analytics: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag antar att du lägger in allt manuellt?
hur mkt tid lägger du på sidan (för att lägga in nya noter, ackord etc) per månad, ungefär? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag la kanske sammanlagt 10 timmar när jag först drog igång sidan för att lägga in låtar, har inte gjort mycket mer med sidan sedan dess. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur många låtar har du totalt i databasen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
--- För att lägga in låtar behöver man bara lägga in en länk från e-chords.com + en youtube-länk. Sen sköter skriptet resten. (Bild) För att lägga in länk till noter för en låt finns följande gränssnitt (Bild) Kanske inte så glamoröst, men det funkar mycket bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag börjar väl bjuda 100Kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
2000 kr bjudet via PM.
Jag säljer när jag anser jag fått in ett rimligt bud, kommer det inte in fler bud, inom sinom tid så går sidan till mannen i PMet :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
2500 kr bjuder via PM
Sidan lär säljas de närmaste 24-48 timmarna. |
|||