FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har lite funderingar på ett annorlundare koncept på en sida. Eftersom jag är grymt dålig på programering så kollar jag runt lite nu vad det gäller att "leja" bort jobbet. Jag har ett "behov" av en sida likande någon av alla de hundratals sidor som redan finns på nätet, där man ska rösta och poängsätta bilder, uppladdade av tjejer och killar. Skillanden med den sida som jag är ute efter skiljer sig dock lite. Sidan jag är ute efter ska även kunna publicera text. Man ska alltså vid "uppladdandet" först bestämma om man ska ladda upp en bild eller text. Oavsett vad man sedan väljer så ska man kunna poängsätta det uppladdade materialet. Till skillnad på de andra liknande sidorna så krävs betalning för/e uppladdandet. Betalning ska kunna ske med betals-sms eller via telefon. (Om-)Röstningen ska vara avgiftsfri. Detta är grund-idén. Jag berättar gärna vidare om detta skulle kunna vara något för någon och med en prisuppgift på ett cirkapris. //Peter mail: peter (a) efterlysta.se ps. jag betackar mig alla ev kommentarer om att det finns just hundratals liknande sidor, för idén är inte slut här.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|