FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej.
Kan vara kul att höra vad folk tjänar på sina olika sidor/projekt. De som inte vill dela med sig behöver såklart inte göra det, men de som vill är välkomna! Intressanta punkter: -) Hur mycket trafik? -) Vad för typ av sida/applikation? -) Inkomst? -) URL? Själv har jag ingen sida just nu, men är precis i idéfasen av ett nytt projekt (som precis som alla andra av mina idéer antagligen aldrig kommer lanseras) - så tyvärr kan jag inte inleda med att dela med mig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inget att dela med mig av i dagsläget, top secret stuff.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
som jag skrev i min post är det ingen idé att skriva här om man inte vill dela med sig. Ingen bryr sig om ni inte vill dela med er, men det är fet-pass på att sitta och läsa om folk som tror att de måste dölja något.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför skall vi berätta när du inte gör det? Föregå med gott exempel så skulle jag kanske överväga det. Din nuvarande inställning ger mig inte direkt några positiva vibbar till att jag ens skulle vilja förklara hur man kokar kaffe för dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför ska folk sitta och skryta med sina inkomster?
eller se det så här; vad jag tjänar på mina siter är inte något du har med att göra... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Själv bloggar jag på dimme.net någon gång varannan månad och har hittills tjänat ihop 4USD på ett år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du får titta i Ratsit när skatten är uträknad i höst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
haha alltså vafan är det för fel på er? Läser ni ens trådarna innan ni börjar svamla?
grazzy: om du hade läst vad jag skrev hade du (förhoppningsvis) förstått att jag inte har några sidor uppe just nu. Gimme: För att vara ett mörkt tema är det du använder på din blogg jäkligt snyggt. Antar att det (bara) är trafiken som saknas? vet hur det är Som sagt behöver ni ju inte skriva namn och annan "känslig" info. Statistik och inkomst kan också vara intressant. Skitsamma nu, tråden är ju redan sabb. Trevligt forum |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ähh.. sluta jiddra, va fan. Vill ni inte lägga ut, gör det inte.
Jag kan dela med mig av en sida. 1. ca 20-50 besökare från google. 2. bakgrundsbilder. 3. mellan 0.4-1.6 Dollar via adsense (sidan är två månader) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|