FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Söker lite feedback ifrån er angående en ny design för min blogg. Det är lite småfix krav, typ linjer som inte är kant i kant, marginal & paddingjusteringer osv.
g e i s e r . s e |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Texten i menyn.. dvs dina bilder i menyn. Texten är väldigt ihoptryckt. du får ändra letterspacing i Photoshop. det går antingen via attributen på texten eller med CTRL + L när du har textmarkeringsverktyget mellan två bokstäver.
Det ska nog göra det tjusigare. Se på "gratisprogram" och "kontakta" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag fastnade för innehållet. Tycker det var mycket intressant läsning om de olika webbhotellen. Men du är dålig på att lyfta fram innehållet! Ta ett citat eller något, en bättre ingress helt enkelt. Blir lite kaka på kaka när du första tackar ett gäng, och sedan med samma namn på länkarna listar pdf:erna. Lägg ner lite energi på att skriva en artikel om svaren istället, och i slutet av den länka till svarsresultaten.
Off-topic så måste jag säga att man på Patrikweb besvarade frågorna pinsamt dåligt. Det var även liten förvånande att Binero som varit en av Loopias hårdaste kritiker ändå skulle välja dem :P Tack för intressant läsning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tackar
![]() Jag har tagit åt mig er kritik och jobbar på det. |
||