FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nertid är däremot ytterst omoraliskt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är skillnad på vad man tycker privat och vad som är lämpligt att göra i affärsverksamheten.
Jag har exempelvis en bestämd politisk uppfattning, men den håller jag privat och på Sajthotellet finns politiska partier och organisationer som kunder från såväl vänster- som högerblocket. Men oavsett vad jag personligen tycker om porr skulle jag aldrig drömma om att ta emot rena porrsajter som kunder.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
|
|||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Förövrigt så är den generella uppfattningen om Bineros tillgänglighet rätt så missvisande (jag antar att detta är vad du försöker anknyta till). Nog för att vi har haft en del störningar på vissa servrar hos oss, det är inget vi sticker under stol med (tvärtom). Men av 36 st webbservrar hos oss så har 22 st av dessa webbservrar haft 100 % tillgänglighet denna månad. Intet sagt att vi inte tar driftstörningar på allvar, men jag vågar ändå påstå att vår tillgänglighet är långt ifrån dålig. Och knappast omoralisk. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nu är jag dock inte den första som upplyser dig om detta, men ta dig en tankeställare och fundera över om detta är det bästa sättet att ragga kunder på... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Servage har inga sådana restrikttioner vad jag vet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
ICA säljer inte porr heller. Apoteket säljer sexhjälpmedel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|