FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon mer än jag som upplever det som att mail med bifogade filer som skickas till en inte kommer fram?
Har haft två personer som har mailat till oss med de filerna har inte kommit fram alls. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har upplevt problem med binro och bifogade filer, men jag kan inte säga exakt när det händer. Händer endast ytterst sällan. Kanske vid vidrarbefodringar?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis så har vi märkt det oxå, det är inte alltid. Men tyvärr så händer det titt som tätt... Får kolla vidare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Craxen -> har du kontaktat supporten gällande detta? Jag hoppas att du är medveten om att vi inte ger support på publika forum utan endast via vår support:
E-post: [email protected] alt. [email protected] Telefon: 020-24 08 00 (gratis) Från mobil/utlandet: 0771-24 08 00 (Vanlig taxa) Öppetider för telefonsupport: Mån-Fre: 08:00-19:00 Lör-Sön samt övriga helgdagar: 10:00-15:00 Julafton, juldagen, midsommarafton, midsommardagen, nyårsafton och nyårsdagen har vi stängt Jourtelefon: 073-356 64 80 OBS: Jourtelefonen är enbart avsedd för extremt akuta ärenden, t ex om en server har kraschat (kontrollera dock först vår driftinformation), som inte kan vänta till våra ordinarie öppettider. Vi tar inte emot felanmälningar via SMS. Felanmälningar kan skickas till oss dygnet runt via e-post. För ärenden som felaktigt anmäls till jourtelefonen är vi tvungna att debitera en hög avgift. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men som svar på din fråga, ja jag har pratat med eran support om det. En annan sak som jag undrar över är om någon därute har haft problem med utgående mail från våran OSC butik till hotmail konton. När vi låg hos loopia var detta inget problem men efter flytt till binero så har det vart lite si o så med bekräftelse mail som har kommit fram. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|