FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nio av tio annonsörer ökar sökordsköpen nästa år
91 procent av de nordiska annonsörerna planerar att öka sin investering i sökmarkandsföring under 2009. Det visar en studie, gjord av analysinstitutet Jupiter Se hela artikeln på Dagensmedia http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...?version=195288 Tja detta kan nog mer än väl kompensera min mindre erfarenhet av att leda företag ![]() Och jag tror att de flesta här på WN kommer att få ta del av denna ökning av intresse för internetmarknadsföring/sökordsannonsering. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Pengarna går rakt ner i gapet på Google. Möjligt att du som konsult kan nappa åt dig lite innan dess.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sant
Men det finns ytterligare en vinnare i ekvationen (Om det administreras rätt) och det är de kunder som får bättre effekt för mindre slantar på Internet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vinnare är även kunderna som får ett mer adekvat utbud av produkter och tjänster att välja mellan. Förlorare är alla de företag som erbjuder undermåliga produkter/tjänster till fel pris. Förlorare är även de annonsmedier som är ineffektiva som annonsmedium. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|