Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Loopia

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-17, 16:22 #11
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Loopia har en bra och funktionell tjænst, dock deras administrationspanel blir jag kliniskt galen på.. Men står man ut med den så har man en stadig och prisværd host dær.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-18, 12:33 #12
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
zenda zenda är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av dmdpageup
Citat:
Ursprungligen postat av zenda
Jag har faktiskt börjat tröttna på Loopia supporten återigen. Skaffade en domän för 50 h+ sedan - fick mail att den skulle funka efter max 48 h och det gör den inte. Nu vet jag inte om det är loopias fel eller där jag har pekat domänen mot men ändå. Mailade dem kl 09.00 imorse och som vanligt har man inte fått svar än fast de alltid påstår att man får svar inom 1h under kontorstid och under vanliga förhållanden. Skulle snarare påstå att man får svar av loopia om de är pga ovanliga förhållanden.

Nej ush snart byter jag
Kan förstå din frustration när det gäller responstid på support men att du inte når din domän kan bero på många saker utanför loopias kontroll. Nu är det svårt att kontrollera utan att veta vilken domän det gäller, men om domänen är registrerad och pekar mot rätt namnservrar kan det bero på din operatörs dns m.m.
Absolut - det var till och med en fråga till supporten om de kunde se vad som var fel. Nu efter 60+ h så kom den äntligen igång och jag måste nog faktiskt tro att detta berodde på Loopia.

Men som sagt. Så länge man inte behöver kontakta Loopias support - iaf registry så klarar man sig
zenda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-18, 12:45 #13
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av grinditwp
Citat:
Originally posted by -Tout@Oct 6 2008, 23:43
Är loopia ett bra webbhotell enligt er?

Loopia är bäst enligt mig. Jag lägger alla mina kunder där.

Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Vilken fråga...
Ta inte illa upp men wn är inte en testpanel eller en konsumentväglednings organisation.
Försök istället att skriva en konstruktiv fråga som visar att du gjort någon form av efterforskning själv.
Ta inte illa upp, men WN är väll ändå ett forum där diskussion och frågor är det som driver det hela runt :P
Jag håller med dig, att det är ett forum för diskussion, och inte som jag sa, en testpanel eller en konsumentväglednings organisation.

Som du märker har tråden blivit en diskussion med innehåll, dock först efter dom 2 första inläggen, och trådens författare har inte ens visat sig.

Det skulle vara som om någon i mitt support forum skrev en post: Jag har problem med mitt forum, vad ska jag göra? Då krävs det en motfråga helt i onödan för att försöka ringa in vad det gäller, och samma här i denna tråd, frågan är gjord som om vi måste presentera alla argument för eller emot loopia utan att mer exakt diskutera vad trådens författare mer är ute efter. Men det är klart att man kan prata och diskutera bara för att det är roligt.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017