Citat:
Ursprungligen postat av grinditwp
Citat:
Originally posted by -Tout@Oct 6 2008, 23:43
Är loopia ett bra webbhotell enligt er?
|
Loopia är bäst enligt mig. Jag lägger alla mina kunder där.
Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Vilken fråga...
Ta inte illa upp men wn är inte en testpanel eller en konsumentväglednings organisation.
Försök istället att skriva en konstruktiv fråga som visar att du gjort någon form av efterforskning själv.
|
Ta inte illa upp, men WN är väll ändå ett forum där diskussion och frågor är det som driver det hela runt :P
|
Jag håller med dig, att det är ett forum för diskussion, och inte som jag sa, en testpanel eller en konsumentväglednings organisation.
Som du märker har tråden blivit en diskussion med innehåll, dock först efter dom 2 första inläggen, och trådens författare har inte ens visat sig.
Det skulle vara som om någon i mitt support forum skrev en post: Jag har problem med mitt forum, vad ska jag göra? Då krävs det en motfråga helt i onödan för att försöka ringa in vad det gäller, och samma här i denna tråd, frågan är gjord som om vi måste presentera alla argument för eller emot loopia utan att mer exakt diskutera vad trådens författare mer är ute efter. Men det är klart att man kan prata och diskutera bara för att det är roligt.