FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu nar ellos slutat pa Zanox, nagon som vet om de finns nagon annanstans? Enligt affil.se ska de finnas hos TradeDoubler, men jag kan inte hitta dem dar.
Tack pa forhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
dom finns på td
programId 62002 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hej
Jag kan inte hitta ellos på TD heller. Sökning på 62002 ger inga resultat. De kanske har avslutat sina affiliateprogram med TD i samband med att de avslutat hos Zanox? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hittade inte det heller på TD. Men TD har å andra sidan Sveriges sämsta gränssnitt. Helt obegripligt att ett företag med så mkt resurser kan misslyckas så totalt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hittar det på TD när jag söker på Ellos.
Jag tror det beror på något filter TD har lagt åt Ellos, maila supporten på TD. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hittar det direkt, id=62002
Kan bara hålla med om Tradedoublers sökgränssnitt, helt värdelöst! Även statistiken är dålig, antigen kan man se en mycket enkel statistiksida eller göra en avvancerad sökning, inget där emellan. Jag skulle vilja ha ett mer Google Analytics, gränssnitt, med mer grafiskstatistik. Är inte så intresserad av kronor och ören,utan vill se trender i klick och avslut så att jag kan ta beslut om förändringar. Anmälan har dock blivit lite bättre de senaste månaderna, man kan numera anmäla sig till flera program samtidigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick 2 sajter avstängda från ellos igår, så det kan vara en nedstängning på gång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fick mail av zanox den 30 sep att ellos stänger sitt program den 1/10
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja Ellos har stängt sitt program hos Zanox, men frågan är om de gjort samma hos TD...
Och ja, TD har ett helt värdelöst gränssnitt, vilket är varför jag undviker dem i det längsta. Man har lust att skicka dem till useit... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
matzii: Den femte september skickade vi ut ett informationsmail till alla publishers på Ellos program där vi berättade att Ellos affiliateprogram stängs ned den andra oktober.
Den första oktober gick yttligare ett brev ut där vi gav en sista påminnelse om stängningen. //Sammi |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|