FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
det hör väl till god sed att man får några ex om man ställer upp... Tycker Du ska minst två ex, en om Du vill klippa ur och lägga i "pressboken" och en som du bevarar i sin helhet. Min ambition har ialla fall varit så, men tyvärr har jag bara ett ex av vissa artiklar man varit med i, och några har till och med kommit bort. Vilket man tyvvär får ångra hela livet (i synnehet om tidningen ifråga läggs ner). Så mitt råd medans tid är: se till att begära minst 2 ex i samband med reportage och intervjuer, samma med radio, be om en kopia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Mats ide var att tjejerna skulle ha! "Jag köpte min första dildo på Lastbryggan.se" Tryckt på rumpan, det hade varit iskallt ;O) dock föll detta av nån anleding. Thomas
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan du inte skiva om det gav något! Du brukar ju ha koll på statestiken.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Alla Metro finns som PDF på metros hemsida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kommer nog öka din försäljning en hel del iaf i samband med att det kommer ut, Metro skrev den 3/8 om en självförsvarsspray som jag säljer, dom uppgav inte någon url men tack vare schyst placering i google så sålde jag enormt bra flera dagar efter
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Lastbryggan: Du kanske skall be om att få annonsera i tidningen samma dag också? eller näms adressen till din sida redan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
...säger Mats Karlsson som driver en av sveriges största sexshop Lastbryggan med 6000 artiklar i lager... Så jag tror att det blir ganska bra ändå. ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyvärr har jag inte tillgång till Metro där jag bor, men har försökt att finna intervjun på Metros site, utan att lyckas. Är den utlagd på nätet vore jag tacksam för länktips.
Mats - Gabriel har en poäng där, en annons som förstärkning, gärna om Du hade haft ett erbjudande hade varit helr rätt... Fast Du har nog att göra så det räcker ändå.. ;-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|