FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Börjar tämligen att bli dags för att byta ut min gamla W710I till något mer modernt och funktionellt (W710I = sämsta telefonen jag haft). Kom gärna med tips på vad jag bör välja! ![]() Grundkrav: Minst 2 megapixels kamera Minst 1GB minneskort Inte för liten skärm Internet / MMS / SMS Bluetooth Ej abonnemangs bunden. Det är väll ungefär dom grundkraven jag kan komma på just nu, men självklart är fler finesser välkomna. ![]() Budget: ca 3000 - 4000:- (eller nått liknande det) /Patrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En tusing till och du har en iPhone 8gb, ej abonnemangslåst
![]() Rekommenderas starkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fast iPhonen har inget inbyggt stöd för MMS.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
EDIT: MMS var det som inte fanns.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
C902...men du får bara med ett 512 mb kort, + 160 inbyggt, så kanske inte det bästa minnet men fungerar gott och väl
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Själv har jag inte testat då jag hittils i mitt liv endast skickat ett enda MMS vilket var ett test, hur ofta MMS:ar du? Om du kommer och påstår att det endast beror på MMS du inte vill köpa iPhone så tänk om! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
HTC Thouch Diamond
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
HTC Thouch Diamond vs Iphone, vilken är "bäst" ?
Vill ha en telefon som man kan arbeta med och som det gärna finns bra addon's till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
DeadC: De MMS-implementationer jag sett har varit applikationer som använder mail och sen skickar ett sms med en länk till bilden. Det är inte MMS. MMS är smidigt när man vill dela med sig av ett ögonblick och jag kan ärligt säga att jag använder MMS någon gång varannan vecka och faktumet att mitt ex har en iPhone har fått mig att svära mer än en gång.
Så, så här ligger det till. Du använder inte MMS så ofta (alls?) och därför fungerar iPhonen bra för dig. Detta medans trådskaparen behöver MMS-funktionen. Då ska du inte försöka pracka på honom en produkt som inte ger honom de funktioner han eftersöker. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|