FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vill kunna skriva klickbara länkar i inläggen så att läsarna inte behöver copy/paste url:en. Vare sig knappen "http://" eller HTML-kod funkar. Beror det på någon slags prövotid för nya medlemmar kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Att trycka ctrl+f och sedan ctrf+v är en liten ansträngning jämfört med att tvingas läsa länkspam.
Jag har för mig att det är 200 inlägg man måste skriva innan man måste börja krångla med mellanslag för att slippa eländet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Efter 100 inlägg så blir det länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
jag har ett tillägg till FF där jag markerar en olänkad url och kan sedan välja om jag vil öppna länken i ny tab, nytt fönster eller samma vy.
"Go to selection" heter det tillägget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Måste säga att just denna regel är en av dem som gör att detta forumet håller hög kvalitét. Kudos till moderator.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Absolut ska det inte tillgängliggöras till alla! Känns som det skulle missbrukas ännu mer än vad folk redan försöker göra idag!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Tack för svaren, jag håller med om att det är skönt att slippa länkspam i inlägg. I Opera går det också att markera och högerklicka på en olänkad url.
Jag tänkte främst att det skulle vara smidigt i feedbacktråden, annars spelar det ingen större roll om url:en är länkad. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|