FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jaha, om jag inte minns fel så var ju USA bästa landet i världen (min tolkning) och ett föredöme inom de flesta områden enligt WebboT m.fl. i diverse andra trådar. Nu är det tydligen fullt med korrumperade människor i ledande positioner.
Alltid kul att se att åsikter kan ändras. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ok, då tar vi det en gång för alla så vi kan lägga det där tramset bakom oss. Jag tycker USA är ett utomordentligt föredöme inom vissa områden och ett rent skitland inom andra områden. Jag har talat både för och emot vissa saker INOM USA, vilket i sin tur inte betyder att man älskar eller hatar hela USA som land. Har du nån tanke om trådens ämne? btw Var det mina usa-är-världens-bästa-land-kommentarer som denna du tänkte på? "Du kommer inte tro det är sant vilken misär många Amerikanare lever i. Visst det finns kanonfina rika områden, men jag kan lungt säga att minst 30-40% av husen här hade varit föremål för omedelbar rivning om dom funnits i Sverige. Min fru som har bott hela sitt liv här i USA får samma chock varje sommar när vi åker över till Sverige. Fast tvärtom. Hon kan inte fatta att det är så rent, snyggt och välvårdat i ett annat land. Hon tillhörde också dom som trodde att USA var "the one and only" tills hon såg Sverige." i denna tråden: http://www.webmasternetwork.se/f7t29460hl-st40.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
WebbotT>>
Vad VILL du att man ska säga om trådens tema ? Det har uttryckts avvikande åsikter jmf. med dina, dessa har du avfärdat med hänvisning till att det du sagt bara är fakta, okej, då skriver jag under på dina fakta, du har rätt. Sen är det ju Du som lägger det på en personlig nivå, om man gör sig till förespråkare för nånting så måste man ju också kunna stå upp för det i motvind...på samma sätt som du citerar ett av dina tidigare inlägg där du är kritisk mot USA kan jag också citera ett xx tal där du använder USA som ett positivt exempel i jämförelse med såväl Sverige som andra länder, inom en mängd olika områden, trygghet, ekonomi. tjänster osv... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
gummianka
Citat:
Citat:
Den enda som skrivit ett seriöst och bra inlägg är Gustav. Som alltid skriver bra inlägg för den delen. Kan du Ankan visa mig ett inlägg till (förrutom Gustav's) som rör ämnet, så jag kan bemöta det? Citat:
eller du kanske menar inlägg från personer som tycker att det värsta med USA's finanskris är att utbetalningarna från Adsense kan komma att minska? Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur många inlägg återstår innan Godwins Lag uppfylls?
Vill du inte ha andras åsikter, starta ingen diskussion. Lägg i så fall ut information. Enkelriktat. På en blogg utan möjlighet för andra att kommentera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du kan ju börja med att leta rätt på de rätta siffrorna själv och presentera dem här. ...orkar inte leta upp fler källor än denna just nu: http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_public_debt |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
*Over and out* |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"President George W Bush varnar för domedagen. Hela vårt ekonomiska system är i fara. Amerikaner med ekonomin i ordning har också anledning att oroa sig." Nu är iofs inte George min favorit vad gäller sanningar, men han är ändå president och får väl i det här sammanhanget anses vara en tillförlitlig källa? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|