FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns massor med personer som är emot LHC projektet och menar att det har potentialen att bli jordens undergång. Man pratar om svarta hål och att jorden ska sugas in i ett sådant hål som vi själva skapat....
Jag tycker de ska byta ut ordet "LHC" i sina profetior till "USA".... där har vi på riktigt en bra början till ett stort svart hål som kommer suga åt sig så mkt som möjligt av alla världens länders ekonomi. Ja... alla kommer påverkas om USA's talande plånbok säger "I'm out....sorry". Snart på eBay. The state of California for sale! In good condition Nice neighbours Ocean view Buy now and get Arizona for free! contact [email protected] Bidding starts at $10 // Är trött o gnällig... blev lite oseriöst där på slutet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
$1.3 T? Vare inte $700bn?
Tycker e24 skrev en bra grej för att sätta saker i proportion: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Detta handlar ju inte om vad jag, du eller någon annan 'tycker', det handlar om hur läget i USA's ekonomi ligger till just nu. Ska det va svårt att diskutera på ett vuxet sätt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har uppfattat det som att du är svensk, men bor i USA; men kan iaf inte låta bli att tycka att du framstår som den typiska stereotypa bilden av en amerikan, du låter nästan lite stolt över dom enorma summor som är inblandade trots att det är skulder vi pratar om ...och jag kan inte låta bli att tycka att det låter som att du VILL att även vi "i trygga lilla Sverige" (i motsats till otrygga USA ? näeee...) ska dras med i en ekonomisk kris, ju djupare desto bättre, annars skulle det ju göra USA helt betydelselöst... som sagt, hur var det med tryggheten i korruptionens USA ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Var kan man läsa mer om detta? Alltså en pålitlig källa som man verkligen kan lita på (ta inte illa upp WebboT, men jag vill gärna ha en grund för det du påstår).
Gärna en fullständig artikel som går igenom och analyserar hela krisen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|