FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Pyttipanna är ju till middag. :P
Och gällande att äta kött till nudlarna så kan jag bara hålla med, det är jättegott. Men ack så onyttigt! Ska ge mig iväg och handla om ett par timmar, så jag ska se om jag inte kan hitta lite olika saker som går att laga vettig mat av. Fler tips mottages med öppen famn! Är det någon som har en sida med statistik över HUR onyttigt det är med nudlar? Hade varit bra att se som avskräckande exempel ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det för onyttigt med kött(protein)?
Husmankost är grymt billigt om man lagar det i större skalor och även fryser ner. ris, potatis, pasta, kött, sallad och bröd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ah... klumpigt skrivet av mig. Menar ju så klart att det onyttiga ligger i nudlarna. Kött är alltid rätt i alla sammanhang.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Lasagne is the shit som lunchlåda, blir bra att micra och är lätt att laga i stor mängd så att man får flera lunchlådor på ett bräde liksom...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
tonfisk på burk, smidigt nyttigt och gott
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ge hunden 25 minuter i stället på lunchen och ge dig själv en kvarts matlagning så kan du alltid få till en bra lunch... Hunden kan säkert rastas ordentligt på annan tid. Nudlar är allt annat än nyttigt...
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Ät upp hunden, mycket billigt (om det inte är någon fancy rashund), gott (så äckligt kan det inte vara), lättlagat (har inte en aning). Men den mest positiva effekten är att du får väldigt mycket tid att göra god, billig mat på under denna timme i fortsättningen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Rotmos med köttkorv och senap... Mmmmmmmmumsfillibabba!
Kräver lite jobb men det är det väl värt. Rätten fungerar dessutom utmärkt att göra matlåda av och micra. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|