FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har ett tjugotal mindre webbsidor som bara ligger och dräller. Jag är lite nyfiken på hur många besökare jag har på dessa sidor och tänkte därför installera någon counter. Jag vill inte använda mig av Google Analytics. Jag behöver dessutom flera räknar eftersom jag inte vill använda samma räknar på alla sidor (seo är skälet).
Jag vet hur man söker på "free counter" på Google. Men jag tänkte kolla om det finns någon här som har tips på bra counters. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använder själv: Statcounter.com
Den håller på koll på en del saker, bla antal downloads av filer osv.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Använder själv eXTReMe Tracking (utöver Google Analytics). Så här ser det ut:
http://extremetracking.com/open;unique?login=koopamed Ska väl tilläggas att man måste ha en sådan där ikon på sidan men det går att gömma bort med CSS ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
webstat ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Tack för tipsen. Då börjar jag med att kika närmare på de tre ni nämner. Det verkar finnas ett ganska stort utbud av gratis räknare. Problemet är alltså att inte att jag inte kan hitta en gratis räknare, utan att jag drunknar i träsket av utbudet.
Känner någon annan till flera bra räknare så får ni gärna fortsätta att tipsa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att bravenet.com har en ok räknare. Har haft den på en liten site sedan år 2000, och den verkar fungera... Vet dock inte hur mkt stats du vill ha.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Använder: phpmyvisites.us på domäner som väntar på utveckling.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
liveinternet.ru (finns på eng.)
Mycket bra stats, mycket olika saker den håller reda på - i stil med analytics. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Banned
|
awstats?
|
||