FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
resten av det jag räknade upp förstår jag att du kan tycka är mindre värt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har alltid rekommenderat Kreditor innan, men kanske dags att pröva något nytt.
Har väntat i två veckor på att en säljare skall höra av sig och ansluta vår nya butik men ingenting händer. Den förra säljaren gav oss ett avtal som var DYRARE än våra andra butiker. Tror Kreditor börjar bli lite för stora och brister i sin service. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Istället för att byta namn till Klarna borde de byta till VAKNA! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick precis påringning från Sveawebpay, mycket intressant måste jag säga.
Vi betalar i dagsläget med Kreditor 15kr/faktura och 2,7% i avgift. Fick offert från Sveawebpay på: 4,95kr/faktura och 1,5% i avgift om jag väljer att ha 20 dagars betalningsvillkor, plus att jag inte behöver ligga ute med pengarna i 2-3 veckor. Gissa om jag kommer att byta?? I nuläget är det en ren besparing på ca 150 000kr/år!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är lite orolig dock på hur många kunder som kommer underkännas hos Svea som godkänns hos Kreditor, vi hade detta problem tidigare när vi använde oss av Acme, deras upplägg var som Sveas, pengarna dagen efter och mycket lägre transaktions avgifter men en massa kunder som inte godkändes som Kreditor godkände.
Någon som har erfarenhet av Svea?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Har Svea börjat jobba med Norska, Danska och Finska kunder ännu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Skall även tilläggas, att version 2 av administrationspanelen lanserades igår! En klar förbättring mot förra som mera liknade en gammal DOS-programvara. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|