FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Blev uppringd av en försäljare som ville sälja plats på Aftonbladet.se: aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html
Annonsen kommer att placeras i den högra kolumnen, under "Sporttipset". Det är möjligt att lägga till en direktlänk i annonsbeskrivningen vilket borde leda till en liten PR boost för min del. Mina varor (kosttillskott) är någorlunda relevanta för sidorna. Annonserna kommer även att visas på alla undersidor till sportavdelningen. 7 miljoner sidvisningar per månad (1,8 miljoner unika). Är erbjudandet värt ett medelhögt fyrsiffrigt belopp per månad? Snabb feedback emottages, tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
"Medelhögt fyrsiffrigt" borde alltså vara runt 7.500kr och detta för 1.8m unika visningar / mån.
Tja, det beror på ditt sätt att säga "någorlunda relevant", det är väl där skon klämmer... =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack,
jag tackade nej till erbjudandet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur mycket har du prutat på det priset? Räkna på hur mycket du måste sälja för att tjäna in den annonskostnaden innan du går + på det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
I kontrast kan du ju räkna lite på hur många faktiska besök du får via ex.vis Googles Adsense eller AffiliateNetwork istället för den summan varje månad.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|