FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Underbar support, dom svarar även på mail sent på kvällarna vilket uppskattas :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Finns en poäng att du kommer med upplysningar här eftersom det kan vara av intresse för de som vill anlita dina tjänster. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har i dagslæget ett konto hos Binero (mycket nøjd, trotts senaste tidens spøkerier) jag har haft en server hos patrik (åt kund) allting fungerade bra, inget strul.. inga konstigheter.
Jag tittar också på att migrera alla mina saker till en server hos XH, jag har legat lite på lagsidan med utveckling senaste halvåret eftersom att jag har skaffat nytt jobb som kræver mycket av mig.. Men nu nær allt drar igång igen så blir det en dedicated så att man kan få leka ifred ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har Binero och gillar dem. De kanske strular lite, men det är ytterst lite enligt min mening.
Jag har tidigare haft (och skrotat) Servage, Proinet och DennisWeb så jag börjar kunna lågprishotellen ![]() Servage lämnade jag för att de hade urusel säkerhet, fick mina sidor hackade om och om igen. Det visade sig i slutändan till stor del vara deras fel. Proinet känner nog alla till. DennisWeb (som var min akuta nödlösning efter Servage) bara försvann och sidorna var nere. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
|
Citat:
Gå in på allabolag.se slå in org. nr och kolla vad webbhotellet omsätter , hur länge har dom funnis? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En grej som jag stör mig mycket på hos Glesys är att de inte har en extern driftinfosida. När skiten åker ner kan man inte se vad som händer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
|
Citat:
Så är ju mer ett problem som uppstår av ett annat problem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får man inte ett mail till den e-post man reggat på kontot om det går ner? Har för mig det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|