FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
support.glesys.se verkar funka nu iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu är i alla fall mina VPS:er uppe igen.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mina med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag saknade information om driftsavbrottet via mail under tiden det pågick. De hade säkert fullt upp iofs, men finns tid för att svara här borde det finnas tid för att skicka mail.
Min platinum-vps var nere i ca 3 timmar. Ingen katastrof även om det är trist, första nämnvärda avbrottet sedan jag flyttade till Glesys i februari. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det har inte varit helt stabilt sedan helgens problem, pingdom har larmat några gånger och jag har tappat ssh-kontakt med min vps - något som faktiskt i stort sett aldrig sker annars trots att jag alltid har en konsol igång.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har gjort om lite och gjort 2-3 omstarter under bägge de nätterna som gått.
Kan även bekräfta att det var driftavbrott på ca 4 minuter innan lunch. I övrigt ska nätet varit stabilt sedan i söndags. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Måste i alla fall ge en stor eloge till GleSYS (trots stoppet).
Fick ett mail efter deras driftstörning i helgen, där man förklarade att man upptäck vissa brister i samband med avbrottet, och att man har för avsikt att åtgärda detta. Det är inte alla hosting providers som har den servicen/bryr sig. Självklart tycker ingen om att deras site är nere, men den känns i alla fall bra att ha fått en förklaring och info om en förbättringsplan.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||