FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://www.blocket.se/vi/17950827.htm?ca=11_s
150 000:- för ett par helt värdelösa domäner..... Nästan så att man vill försöka kontakta alla som kontaktar personen och meddela vilken blåsning det är.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var det inte europeansexpress.eu som låg ute för 1,5 mille sist?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De roliga att han som säljer dem säkerligen är medlem på wn.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Undra fall han har sålt någon, någongång.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag var 99 på att han skämtade men jag var tvungen att skicka ett mail för att kolla.
--- Hej! Jag skulle vilja köpa dina domäner, dom ÄGER! Speciellt fu-censur-ckmybrain.com och urlops.com tycker jag är riktig premium-kvalitét! Finns det något bästa pris du kan ge mig på detta premiumpaket? Svara fort PLZZZ!!!1 / 13 --- Hej Thir13Teen! Domänen fu-censur-ckmybrain.com heter självklart fuckmybrain.com, blocket tillåter inte ordet "fuck" i sina annonser. Budgivningen har börjat. Inget bud matchar hittills utropspriset, att sälja loss 2 av dessa 6 domäner pajar paketet. Ge mig ett seriöst bud så får du allihop. Mvh Linus --- ... Så han är högst seriös. Vilken kille. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den här typen av försäljningar finns det ganska gott om. Jag tror inte att säljaren på allvar tror att han ska få dem sålda till de här priserna. Möjligen så är det ett simpelt trick för att få många besökare till en låg kostnad. Det orimliga priset väcker uppmärksamhet och folk blir nyfikna och besöker sidorna.
Min gissning är att det rör sig om spam och inte om en riktig försäljning. Edit: Thir13teen hann visst emellan med sitt inlägg. Man blir rädd om killen är seriös med den här försäljningen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vad tycker man att man paketerat?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men han skrev nog fel för nu är det ändrat till 15000
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är sådana här som borde hamna på Best Of Blocket, men dock är det inte alla som förstor humorn i det
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|