FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sitter här med ett jätteproblem framför mig.
Jag har fått ett erbjudande om 2 nummer av Illustrerad Vetenskap för 39.50 (+ porto och exp.) och tänkte nappa på det. Dessutom får jag välja en premie, och det är där problematiken kickar in. Vill jag ha en "Ventus väderstation" som är satellitstyrd, Planet Earth-boxen (tankas ju annars ganska lätt från lämplig torrentsida), eller "Nomenta Audio Sender/Receiver 2.4Ghz" (ljudsändare och mottagare som kopplas till usb-porten). Jag har -egentligen- ingen användning för nån av dem, och man brukar ju få skräp... men VAD ska man ta? Någon som också nappat och kan säga om nån av sakerna är skit eller bra? :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
ett tips, köp en seriös tidning=)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
tex Forskning & Framsteg eller New Scientist, Illustrerad Vetenskap är ju en pajastidning med källor som "amrikanska forskare bevisar".
Men gillar man det och tar allt med en nypa salt, så kanske det är ett bra alternativ. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
skulle ta planet earth, de kan man alla fall njuta lite av.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag nappade enbart för att få Planet Earth för runt hundralappen :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Planet Earth är otroligt bra, verkar vara en riktigt schysst premie till det priset!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag nappade ocksa pa en san premie en gang for ovrigt, fick ett tradlost headset. Provade det en gang sen damp det ner i papperskorgen. Planet Earth hade jag valt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|