FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyvärr, jag har ingen live butik som är igång med det systemet ännu. Jag jobbar ju för Console.se och gick länge om i tankarna att slänga över Console på Magento, men det var alldeles för mycket meck för min del, så jag la det åt sidan.
Jag jobbar istället med ett nytt system som jag tror starkt på är perfekt för nystartade butiker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kör live.. w w w. i n d o s s i . s e
Tycker att det fungerar bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Annars gillar jag din sajt, kul att se Magento live. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ska jag göra. Tack för tipset!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Testade att installera en Magentobutik och som Joley beskrev ovan - det är ett MONSTER!
Jisses, vad mycket! Och extremt seg! ![]() Men grymt snygg redan i demoläget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har också utvecklat en butik med Magento. Inte live ännu.
Fungerar jättebra för en avancerad butik där man vill skapa många egna moduler osv, men det kräver en hel del kunskap. CMS:et i Magento är inte speciellt bra, men vi har mer eller mindre utvecklat ett eget för just Magento (inget vi kan dela med oss med, utvecklat för kund). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
En vacker dag är firma i bagamossen borta.. Ett klassiskt misstag många kommer får Erfanhet av snart, då finaskrisen bli djupare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Erfanhet av OsCommerce att det antaligen är bättre och utveckla egen webshop, än att ta en OS shop från hyllan och modda den. Däremot låna saker och ting frisk från olika OS program, tex skulle jag vilja phpbb mall verktyg implemterad i en webshop. Webshopen skall helst bara vara ett bilbiotek med olika grundfunktioner, såsom kundvagn, varukatalog och orderhantering. Men en modern webshop skall även klara olika prislistor, varugrupper. Kunds rabatt för varugrupp. En bra attribut hantering. Sparade kundvagnar, stafflade priser osv osv. Samtidigt som den är väldokumentar och under gpl. Det blir att utveckla egen webshop. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gillar magento, äntligen en ehandelslösning med fin objektorienterad PHPkod.
Köpte denna boken "php|architect's Guide to E-Commerce Programming with Magento" Tycker den gav mig en bra inblick i hur magento fungerar, men jag kan hålla med alla ovan att det är inget för nybörjaren. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|