FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare alla webmasters där ute!
Jag funderar starkt på att starta någon form av sida som är väldigt enkel i sitt utseende. Sidan ska innehålla en video som varje söndag uppdateras, denna videon ska vara ett slags "Webmaster-nytt" för oss webmasters där jag tar upp lite allt möjligt i en kvart (?). Typ som tidningen internetworld fast kort och gott och i videoformat. Inget vinstsyfte alls, bara för skojs skull.. skulle detta uppskattas? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
När jag tänker på detta så vore det intressant med några svenska podcasts på temat som utkommer någon gång per vecka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja varför inte. När man plöjt genom alla bloggar man brukar läsa så vore detta ett kul alternativ!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är bara att köra på! Video är det som gälller inom alla områden nu och i framtiden.
Här har du ett exempel på en webmaster-nytt-video- sajt från Brad Fallon: http://www.freelinereport.com/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det skulle vara awesome
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vore trevligt med videor eller podcasts på svenska, gärna en blandning av intervjuer och allmännyttig information.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Gött med sådan respons! Jag återkommer i denna tråden inom några dagar för mer info
![]() Ge gärna lite förslag/input sålänge.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra idé. Kör hårt!
Lägg den dessutom på iTunes så man kan prenumerera på den, se den på TV via AppleTV eller i sin iPhone/iPod Touch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vill ge förslag/önskemål om innehåll på programmen?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Vore kul med lite längre sändningar. Om det bara är en gång i veckan så vore det najs med iaf en halvtimme långa program. Intervjuer, tester av program, och kanske nån liten debatt vore kul att se.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|