FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så jävla trött på attityden att företagen är skurkar och kunden är alltid hjälten mentaliten hos en del. Visst finns skurkar hos en del företag, men många företag vill bara tjänar pengar, så deras anställda skall ha mat på bordet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men köper man hörlurar för 1800:- när dom kostar 250:- , då bör man självmant gå till kommunes övermyndar myndighet och begära att en förvaltare skall ta över din ekonomi. Pappa staten kan inte styra över våra liv hela tiden, räcker väl att dom reglera hur många brödskivor jag som medborgare skall äta om dagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har lite svårt att se vad ni diskuterar öht. Avbetalningsberäkningen i det här fallet tar knappast hänsyn till vad det är för produkt. Möjligen borde den göra det men nu har de valt att inte göra på det viset.
Nu vet jag inte om en del här anser att folk överlag är korkade men man får nog ändå utgå från att större delen av Sveriges vuxna befolkning, sannolikt ganska nära 100%, inser att det är en ganska dålig affär att betala 1800 kr ist. för drygt 200. Möjligen kan någon enstaka beställning ske av en person som inte är medveten om detta och självklart bör denne person få hjälp och stöd i så fall.
![]() |
Svara |
|
|