FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag söker en asp-programmerare för kodning av funktionalitet till en hemsida. Själv jobbar jag mest med grafisk design, användbarhet och html-programmering. I detta fall kräver projektet mer avancerad programmering så jag behöver samarbeta med någon egenföretagare som är duktig på just asp-programmering. Följande funktionalitet behöver programmeras: - Sitens kunder ska kunna logga in och hämta dokument (allmänna och kundspecifika) och se meddelanden från sitens ägare. - En förteckning av fastigheter med bilder och information ska visas på olika sätt. - Nyheter med ”script-omskalade” bilder ska visas på olika ställen på siten och automatiskt tas bort eller placeras i arkiv. - Ett administrationsgränssnitt behövs för sitens ägare för att kunna lägga till/ta bort medlemmar, fastigheter, nyheter, dokument mm. Jag kommer stå för design och html-programmering så det jag är intresserad av är asp- & databasprogrammering. Är detta något som låter intressant? Återkom i så fall så berättar jag mer. Svara till [email protected]. F-skatt krävs. /Johan |
||
![]() |
![]() |
|
|