FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är sant, men för många webfirmor är det praktiskt med webmail då man är flera som behandlar företagets inkorg och sitter ganska utspritt i världen. Sen tycker jag ju att webmail som tex gmail fungerar nog så effektivt som lokala epostprogram.
Tror inte jag ska skulle vara mer effektiv med tex Outlook men vem vet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det stämmer säkert men tycker det har varit enkelt med webmail. Jag erkänner att jag är gammalmodig.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Surftown hänger på trenden här på wn:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
EXTRA EXTRA!
Jonathan avslöjar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
haha, sveriges webbhotell börjar likna en dokusåpa. Synd bara att det hamnar kunder i mitten, men de får la se det som första parkett
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Klockrent tillfälle att göra en sådan kampanj då många nog börjar bli trötta på e-postproblemen men samtidigt kanske lite riskabelt dock om man får problem i framtidne...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Riktigt löjligt att Binero vågar göra en sådan kampanj eftersom det inte fungerar direkt bra med varken svarstider eller email från deras kundtjänst (faktura-avdelningen).
Själv väntar jag (snart 30 dagar än så länge) på bekräftelse för kreditering av pengar för domäner som betalats till dem men eftersom att det trots "direktregistrering" inte registrerades på över 24 timmar så registrerade jag på annat håll. Detta utspelade sig i början av augusti, nu nästan 1 månad senare har jag ännu inte fått någon bekräftelse. Allt jag fått är information om att krediteringen skulle göras efter att "ekonomichefen" är tillbaka. Hörde inget heller efter detta och skrev ett email till dem och frågade efter bekräftelse, men allt jag fick var ett tomt mail som svar från [email protected] och därefter inget mer alls. Nu när jag åter igen försökt registrerat domäner via Binero så verkar precis samma sak ha hänt; .se-domänen i min "direktregistrering" är registrerad, men .com-domänen är ännu inte registrerad - trots att jag redan förra gången blev informerad om att problemet var löst. Undrar just hur mycket ansvar de tar för att deras "direktregistrering" fungerar - om .com-domänen skulle hinna regsitreras av någon annan? Att direktregistreringar överhuvudtaget inte går att betala direkt efter att registreringsförfrågan är skickad till dem, trots att det finns en knapp för direktbetalning är ju inte bättre det. Sidan hittas inte och man måste alltså vänta XX minuter innan man kan göra betalningen. Eftersom jag ändå är igång så kan jag väl också nämna att jag också fått en faktura med faktura# 0 (enligt emailet) och skickade en förfrågan om en korrigering av detta till Binero. Både "Kundfakturor" på Binero och någon vid namn Göran Gylesjö på Binero AB har läst detta email - men något svar har jag aldrig fått. Är det överhuvudtaget någon som får några vettiga svar från Binero? Fungerar deras email? Man börjar ju fundera om något fungerar där överhuvudtaget... Nej, det är riktigt dåligt att kasta sten när man sitter i glashus....
![]() |
![]() |
Svara |
|
|