FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Mejlade en hel del med http://whdt.en.alibaba.com/ och beslöt mig för att köpa en macbook pro. Har fört över pengar till: Western Union First Name;Xinping Last Name;Yang Address;Shengzheng city,Guangdong province,China Hans mejladress är: [email protected] Kan jag anmäla honom på något sätt? Självklart så har jag blivit lurad, och det verkade för bra för att vara sant men jag år blåögd, och alltför dum. Har skrivit till alibaba.com med deras anmälan, eller kan man söka upp honom i Kina? //En sårad och jävligt arg Trygghetsnarkoman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är det som gör att du tror att du har blivit blåst? Hur lång tid har det gått sedan du betalade etc.?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför är du lurad? Dem är Gold Supplier och det är inget man bara blir hos Alibaba direkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Och de säger att han som jag betalat till inte jobbar där. =/ Och att det inte kan hjälpa mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Kontakta Western Union då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du har ju betalat till en annan person än dom som är gold supplier...så glöm dom, och WU kan inte hjälpa dig få tillbaka pengarna, så det är nog kört...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Antagligen blev du blåst. Jag har lite erfarenhet av dårar med yahoo-konton. Man hajar ju att det inte kan vara allt för seriöst eftersom det är en yahoo-adress. Men men, man lär sig av misstagen, hoppas det löser sig på något sätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag måste bara fråga. Har jag förstått det rätt att:
Du har blivit kontaktad av någon på MSN som utger sig för at vara från ett visst företag som säljer datorer. Men att betalning sker i förskott genom en pengaöverföring till en privatperson i Kina. En person dom dessutom inte har en mailadress som tillhör företaget utan en yahoo adress. Är det korrekt uppfattat? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|