FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag skall antagligen vara med på hem och villamässan i göteborg i slutet av okt. Men nu sitter jag och funderar på hur man bör lägga upp det. Är det någon här som varit på mässor som försäljare? Hem och villamässan har ca 40.000 besökare fördelat över de dagar den har öppet. Min tanke är att ha med lite produkter att sälja och att erbjuda roliga mässerbjudanden. Men hur mycket kan man räkna med att sälja tror ni? Nu vet jag ju att det beror på varan givetvis. Men säg att jag skapar ett paket som kostar 2-300kr med en bra sammansättning av såser. Är det orimligt att tro att man skall kunna sälja 250-500 stycken av detta erbjudande? Sedan undrar jag också om det finns någon bra lösning att kunna ta betalt med kort på mässor. Finns det mobila kortläsare man kan hyra över några dagar? Vart hittar jag det i så fall? Jag kommer ha trådlöst bredband med mig och erbjuda folk att handla via min nätbutik på plats. Men gissar att endel bara kommer vilja betala dom varor jag säljer på plats med just kort. Hade en plan att dom kunde betala via min nätbutikinterface, men det kanske folk tycker är för omständigt? För då måste dom ju skriva in uppgifterna. Hur har ni gjort? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|