FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Välkommen hem till Sverige föresten ztream! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite mer information om vilka vinster öresauktionerna gör.
http://www.metro.se/se/article/2008/...8-48/index.xml Artikelen bjuder även på ett roligt och motsägande citat: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Alla,
Efter ha blivit kallad retard, blivit felciterad och läst ett par undringar tänkte jag att det var dags för mitt första inlägg i tråden. Jag börjar från slutet. Citatet i Metro är helt klart underhållande, kvalificerar sig nästan till avigsidan. Frågan gällde om användare lägger mycket pengar på en-krona.se, varpå jag svarade att vissa lägger pengar på trisslotter och andra väljer detta, men att jag inte ville jämföra det med lotteri för det är det inte. Fröken Odeh på Metro verkar dock mest intresserad av lite sensationsjounalistik än korrekta citat. Även hennes "vinstberäkningar" är ju lite konstiga eftersom hon inte verkar hört talas om omkostnader. Det om detta... Till fredrik-s, ztream med flera: Med lite snabb research kan man säkert hitta att en-krona lanserades innan enkrona. Om nu någon borde kallas för retard, så tror jag inte att det är vi. För att sedan komma till den första frågeställningen så är det förstås lite problematiskt. Det är helt rätt att de enda som kan veta att allt går 100% rätt till är jag och min kollega. Vi vet att det är så, och skulle väldigt gärna förmedla den kunskapen. Vi lägger förstås inte ut vår databas till allmänheten, men om någon känner till ett bra sätt att för tex en tredje part gå igenom och intyga vårt system så är vi öppna för förslag. Det kan till och med vara värt ett par kronor. Har panelen andra undringar så står vi gärna till tjänst. Cheers, Pontus, en-krona.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sådana här sidor är bara här för att lura folk på pengar, så länge det finns dumma svenskar finns dessa sidor hur länge som helst, dock gör dom inget fel dom följer lagen helt men hadde dom varit smarta så skulle dom låta en tredje part kolla hela sidan samt databasen och det skall dom göra utan att ägarna kan nå den så dom inte ändrar något.
sedan finns det många fler som är mer oseriös se bara på http://www.mrsvensson.se den finns i vad jag sett i dag 3st liknande sidor men bara med olika namn. Sedan över till det lilla roliga är att det har stått "Tid kvar: Mindre än en minut!" i över 1 minut hur kan det komma sig? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|