FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gör ett nytt försök då jag fick förra borttagen utav någon anledning som jag ej fått reda på. Har även kollat igenom den fästa tråden med regler och jag följer dem.
Beskrivning: Säljer en färdig sida där kod, design och databasen är klar. Sidan är en s k "Gratis-sida". Användarna klickar t ex på olika annonser eller går med i tävlingar för att samla poäng. Dessa poäng kan de sedan beställa olika saker för som t ex biocheckar. Sidan är utvecklad med adminkonto för att sköta ordrar, priser, medlemmar m.m. Allt du behöver göra är fixa annonser. Jag hjälper till med allting och kommer finnas för mindre ändringar. Du får allt material inklusive upphovsrätten. Demo finns på: www.joakimnyquist.se/gratis Demokonto Användarnamn: [email protected] Lösenord: demo11 Demoadminkonto: Användarnamn: admin Lösenord: admin Pris: 10000kr E-posta mig på [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Exakt vad är det man betalar 10.000 för ? Ingen domän ? "Färdig" och "Klar" är uppenbarligen ett relativt begrepp. Jag tror att du kanske ska komma tillbaka när du faktiskt har något att sälja, börja med att byta ut texterna och skaffa annonsörer...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Detta är en rolig annons!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
det är inlägg som det man slipper med lite hårdare regler i Köp & Sälj.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
X
Citat:
Eftersom han säljer scriptet bara, så är ju en domän totalt värdelöst, texten beror ju på vad man ska ha för gratissak. Helt klart en vettig annons. Jag tror du ska sluta skriva och komma tillbaka när du har läst vad det står, igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Exakt, vad är det som e fel med annonsen?
TS Har skapat ett script, som han säkert lagt ner mycket tid på, och nu vill sälja det, för 10 k. 10 k e mkt som pp, men om man e företag är 10 k ingeting. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan är nu såld.
|
||