FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Beklagar att jag inte uppdaterat tråden men det har faktiskt inte hänt så mycket sedan senast förrän jag skickade iväg ett mail runt 14-tiden till chefredaktören idag igen. En timme senare så fick jag ett samtal från Plus-chefen att jag blir kompenserad för deras misstag. Jag skulle även få kontaktuppgifter till en lämplig person på Aftonbladets bilavdelning på sajten för att diskutera ett eventuellt samarbete. Så sammanfattningsvis kan jag väl säga att jag är nöjd med uppgörelsen och hoppas att detta kan vändas till något gott såsom ett fint samarbete. Det är ju något som alla parter tjänar på. Är även glad att deras chefredaktör tog tag i det här och redde upp allt på ett bra sätt. Förhoppningsvis så blir det även bättre rutiner på Aftonbladet kring vad som blir Aftonbladet Plus-artiklar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skönt att det verkar lösa sig!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Låter bra. Trevligt att de inte fortsätter åka snålskjuts!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kod:
inetnum: 212.112.170.0 - 212.112.173.255 netname: Afton-SE descr: Aftonbladet country: SE admin-c: MN255-RIPE tech-c: AG635-RIPE status: ASSIGNED PA mnt-by: IP-ONLY-MNT source: RIPE # Filtered person: Mattias N**** address: Aftonbladet address: Arenavagen 63 address: 105 18 Stockholm e-mail: mattias.n****@aftonbladet.se phone: +46705252271 fax-no: +46856252814 nic-hdl: MN255-RIPE source: RIPE # Filtered person: Alexander G**** address: Aftonbladet address: Arenavagen 63 address: 105 18 Stockholm e-mail: alexander.g****@aftonbladet.se phone: +46872***** fax-no: +468562***** mnt-by: RESILANS-MNT nic-hdl: AG635-RIPE source: RIPE # Filtered % Information related to '212.112.160.0/19AS12552' route: 212.112.160.0/19 descr: IP-ONLY origin: AS12552 mnt-by: IP-ONLY-MNT source: RIPE # Filtered |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lite OT:
Vad gäller om man översätter en artikel och presenterar den som sin egen? Exempel: Nyhetsbyrån AP's Artikel: Aftonbladet's översättning utan kred till AP: Aftonbladet's artikel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet att vi inte lever i USA men jag hade faktiskt fakutrerat några hundratusen och nekat ett samarbete med dom. Brutalt, hehe.. jajjamänsan! Men rätt ska vara mer än rätt!
Ändå glad för din skull att allt gick sin väg! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Citat:
|